Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Jak zamawiać produkty?

2. Jakie są formy płatnosci?

3. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

5. Czy jest możliwość zmiany cech graficznych produktu tj. kadru wydruku, koloru itp?

6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

7. Po wybraniu zdjęcia i wpisaniu wymiarów wydruku zdjęcie zostało mocno "okrojone". Czy wydruk mimo wszystko będzie obejmował całe zdjęcie?

8. Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

9. Jakie wydruki można zrobić z własnego zdjęcia?

10. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

11. Co zrobić jeśli paczka dotarła uszkodzona?

12. Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

13. Czy kolory na wydruku będą takie same jak te, które wyświetlają się na monitorze?

14. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

15. Czy moje dane są chronione?

16. Nie ma tutaj odpowiedzi na moje pytanie.


1.Jak zamawiać produkty?

Zamawianie produktów zostało opisane tutaj.

2.Jakie są formy płatności?

Wszystkie metody płatności zostały opisane tutaj.

3.Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Produkty drukowane są po wcześniejszym opłaceniu całego zamówienia.

4.Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówione produkty wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania środków za zamówione produkty.

5.Czy jest możliwość zmiany cech graficznych produktu tj. kadr wydruku, kolor itp?

Na stronie konkretnego produktu znajdują się opcje, dzięki którym w łatwy sposób można zmienić kadr wydruku, ustawić zmianę koloru na czarno-biały lub sepię, jak również zmienić ustawienie zdjęcia poprzez jego odbicia i obroty.

6.Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co zrobić znajdują się tutaj.

7.Po wybraniu zdjęcia i wpisaniu wymiarów wydruku zdjęcie zostało mocno "okrojone". Czy wydruk mimo wszystko będzie obejmował całe zdjęcie?

Po wpisaniu wymiarów na zdjęciu ukazało się jasne pole ograniczone przerywaną linią. Jest to pole wydruku. Tylko ono będzie znajdowało się na wydruku. Kadr wydruku dopasowuje się do proporcji wpisywanych przez Ciebie wymiarów. Kadr ten można jeszcze ustawić za pomocą myszki przesuwając go w lewo/prawo lub w górę/dół w zależności od wybranego rozmiaru.

8.Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

W menu górnym po prawej stronie należy wybrać „WYDRUK Z TWOJEGO ZDJĘCIA”. Następnie trzeba wybrać plik i nacisnąć „załaduj zdjęcie”. Po załadowaniu zdjęcia pokażą się różne opcje wydruku do wyboru jak np. czy ma to być obraz, fototapeta itd. Można również ustawić grubość ramki, wybrać rodzaj materiału czy dodać efekt.

9.Jakie wydruki można zrobić z własnego zdjęcia?

Z przesłanego zdjęcia można wydrukować obraz, fototapetę, naklejkę oraz plakat.

10.Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych. Nie obejmuje on czasu dostawy.

11.Co zrobić jeśli paczka dotarła uszkodzona?

Wszelkie informacje na ten temat znajdują się tutaj.

12.Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

Sprzedawane w naszym sklepie internetowym obrazy na płótnie, fototapety, naklejki oraz plakaty dla których Klient wybiera materiał, zdjęcie, ramę są produktem na zamówienie. Produkt jest wykonywany od podstaw według specyfikacji Klienta. Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też, na podstawie art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu nie przysługuje w tych przypadkach uprawnienie do odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny. Produktem na zamówienie jest również modyfikowanie przez Klienta zaproponowanego przez Sprzedawcę gotowego wzoru (projektu) obrazu na płótnie, lub fototapety. Zwrotu bez podania przyczyny można w przypadku naklejek ściennych takich jak cytaty, napisy gdzie są gotowe wzory. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.

13.Czy kolory na wydruku będą takie same jak te, które wyświetlają się na monitorze?

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

14.Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami! Postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić towar na towar zgodny z Twoim zamówieniem.

15.Czy moje dane są chronione?

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

16.Nie ma tutaj odpowiedzi na moje pytanie.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie wyślij do nas e-mail. Z chęcią odpowiemy i doradzimy.


Dołącz do newslettera Podaj adres e-mail aby się zapisać

Copyright © Wszelkie prawa zastrzezone fancywall.pl, ul. Słowików 20/5, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, NIP: 6412120461